Uzun zamandır kitaplığımda beklettiğim ve merak ettiğim bir kitaptı. Oldukça akıcı merak uyandırıcı günümüzden kesitlerin bulunduğu gerçek hayatta karşılaştığımız olayları yaptığımız yorumları bu kitapta çok güzel ifade edilmiş bir şekilde okudum. Bu kitaptan özellikle jefreyy ve Charlienin sohbetleri üzerinde konuştukları konular inanılmaz güzeldi yanlarına oturup sohbetlerine katılmak isterdim. Özellikle sonlara doğru kitabın gerçeklerin su yüzüne çıkardığı bölümler beni hem şaşırttı hemde çok etkiledi. Kesinlikle okunması gereken sürükleyici ve etkilendiğim bir kitap oldu tavsiye ederim