Puan vermedi·416 syf.··Beğendi
· Çocukken okumuştum, o günden beri yeri ayrı. Yaşım ilerlemişken tekrar okuduğumda o zamanlar altını çizdiğim cümleleri aslında hiç anlamadığımı fark ettim, üstelik altını bile çizmediğim, derin anlamlı o kadar paragraf vardı ki... Kitap profesörü değilim, bu incelemeyi çok kişiye ulaşmayacağını bilerek şahsıma yapıyorum. Nahifliği ve derinliğiyle yeri hep ayrı olacak.