Yazarın her kitabı gerilim dolu ama ben sanırım bu kitapta bir tık daha çok gerildim. Psikiyatri koğuşunda geçmesi de cabası... Son 100 sayfada tahmin oluşturabiliyorsun bence. Ben tahmin ettim ve doğru da çıktı ama yine de okurken ters köşe oldum dkdkd Bu yazarın enayisi olduk artık. Her kitabını sevdirebilmesine bayılıyorum. Karakter açısından pek derine girmiyor sadece gerilim odaklı gidiyoruz ama yine de tatmin edici. Ben o karakteri tanıyormuşum gibi hissediyorum. Amy için de öyleydi. Kitap boyunca herşeyden şüphelendi. Zaten nöbete kalmak konusunda tedirgindi. Bir de gece boyunca deliler içinde bir tık akıllı aramak ve daha çok delirmek jdkd Ay aklımı deliricem moodundaydım. Son 70 sayfada inanılmaz olaylar oldu tabiki. Biz yine kurtulabilecekken aksiyonun ortasına atladık :) Daha fazla Freida kitabı istek değil ihtiyaç yani.