·280 syf.····Okunma: 17 Kasım 2024 23:06 Kitabı beğendim.. Yer yer biraz betimlemeleri ve konu dışı tasvirleri gereksiz bulsam da akıcıydı. İlk kez okuduğum bir yazar, daha önce bu tarz Ahmet Ümit okumuştum polisiye tarzda sizin de keyifle okuyabileceğiniz bir kitap özellikle son 70 sayfada katil kim diye merak ettiğim için çok hızlı okudum.
Keyifli okumalar diliyorum.