Puan vermedi·166 syf.····Okunma: 18 Kasım 2024 04:00 Büyük beklentiyle başladım fakat diğer kitapları kadar içine çekmedi beni.Belki sadece kendi yazsaydi daha çok sevebilirdim çünkü kalemi çok kuvvetli(siyasi görüşünü es geçiyorum ben yazar kimliği ile ilgileniyorum ve evet bu adam iyi yazıyor)
Anlatıcı sürekli karakterler arasında değişiyor,kim kimdi ne oldu derken okurken çok koptum kitaptan... Anlattığı çoğu şeye özellikle 80lerde siyasi anlamda yapılan yanlışlar,polisin her zaman olduğu gibi orantısız güç kullanımına yapılan teşvik,şu anda içinde bulunduğumuz tek adam diktatörlüğünün getirdiği olumsuzluklar,adaletsizlik gibi kavramlara hak versem de edebi olarak değerlendirirsem ben çok sevmedim.