10/10
·416 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2024 134. kitabı
D. N. Archeron
8.5/10 · 1.676 okunma
·
208 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
İlk okuyuşumda da gözüme çarpan bazı mantık hatalarını gördüm yine. Örneğin Eira ve marlo köprüye 1.5 günde gidip birkaç saatte geri dönüyorlar 👁👄👁 gözden kaçmıştır diyip geçiyorum. İlk okuyuşumda fark etmediğim ama sonunu bilerek okuduğum için fark ettiğim bazı detaylar da var. Örneğin Eira'nın syf 53te Marlonun saçlarının ateşin ışığında aldığı rengin ona daha çok yakıştığını düşünmesi... OF İÇİM YANIYOR
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
26. bölümün bünyeme etkisi💔 Nos'un çaresizlik beni mahvediyor ya oturmuş ağlıyorum. Bu bölümü de okuyup bu gecelik bırakacağım zaten çünkü devamının beni daha çok ağlatacağını biliyorum ve şu anda buna hazır değilim
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
Aslında okumuştum ama alıp tekrar okumak ve her bir cümlesinin altını çizmek istiyorum 😭💖
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
Bir sürü yeni postit aldım (babam beni evlatlıktan reddetmedi canım babam) ve siyah postit de aldım🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️ önüme gelen her kitapta kullanacam aaaaaa💃💃💃
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
Eira ve Kona bana Liya ve Lina'yı hatırlatıyor, ağlayacağım😭
Reklam
10 mu? Zaten merak ediyordum kitabı. O kadar iyi mi?
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
Ben reread yapıyorum yani puanı çoktan vermiştim. Mantık hataları vs var yani arasan eksiklerini bulacağın bir kitap ama hissettirdikleri o kadar güzel ki çok seviyorum, puan kırmaya elim varmıyor. Tavsiye ederim
Rümeysa BALÇIN
Gönderi Sahibi
Nos'un babasına siz diye hitap etmesi😔💔