Yorum
Puan vermedi·736 syf.··
2024 184. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 19 Kasım 2024 18:04
Kitap'a başladığım andan itibaren Nova ve Arın birbirini gırtalklayıp öldürecek sanarak devam ettim, açıkçası bu seri bana göre ne kadar övülse azdır bugüne kadar okuduğum en iyi Türk fantastik kitabının ilkiydi benim için. Nagiyi bu kitap ile tanıdım tanımam saklambaç ile devam etti, diğer fantastik serisini de okumayı düşünüyorum. Nagi bence bu serisi ile fantastik evrende çok iyi olduğunu çok iyi kanıtlamış. Bir önceki kitap'ın sonunda diye hatırlıyorum Nova kendi ile alakalı gerçeği öğreniyordu, bu kitapta ise bunu bariz bir şekilde sürekli belirtiyor, herkesi kurtarmaya çalışması herkese yetmeye çalışması. Bu kıza cidden en başından beri çok haksızlık yapıldı, sanırım bu yüzden ah Nova'm üzümlü kekim diyorum. İlk başlarda kendisini hiç sevmemiştim ama kurgu ve kitaplar ilerledikçe Nova'yı çok sevdim, sonunun mutlu bilmiş olması daha güzeldi benim için. Ariana ve Arın arasındaki çekim off oraya kalbimi bıraktım resmen, çok fazla savaş falan olması dışında bence sorun yoktu hatta kıvamındaydı her şey sadece Atlantis'i aradıkları kısmı daha uzun görmek isterdim o kadar.
Fantastik Roman
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,749 okunma
·
211 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.