Tam bir gün dolmadan bitirdim.yazarın ilk hizmetçi kitabı ile aynı etkiyi bıraktı.efsaneydi.gerilim,gizem,adrenalin adına ne varsa hepsi burada.okuyucuyu kaç kez yanıltıyor okurken tahmin bile edemezsiniz.ters köşenin çıtasını biraz daha yükseltmiş.konusu psikiyatri koğuşunda gece nöbeti tutan tıp öğrencisinin gerçeklik algısını yitirdiği,aklından şüphe ettiği,geçmişindeki pişmanlıkların bugüne olan etkisini içeriyor.edebi değer aramayın,uzun uzadıya betimleme aramayın,okurken de kurgu olduğunu unutmayın.okuyun gitsin