7/10
·408 syf.··
2024 40. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 20 Kasım 2024 01:11
Merhabalar, Dark romance türünde çok fazla kitap okumadığım için incelememin ne kadar başarılı olacağından emin değilim. Asena NİŞİKLİ'nin okuduğum ilk kitabı İnferno 1 oldu. Yazım dili ve anlatımı çok başarılıydı. Hayal ederken veya gözümde canlandırırken sorun yaşamadım. Yer yer betimlemeleri biraz beni boğsa da genel olarak akıcı ve güzel anlatılmıştı. Okurken beni en zorlayan puntonun çok küçük oluşuydu. Normalde daha erken bitireceğime emindim ama gözlerimi çok yordu. Ana karakter olan Helen ile Demir'in karakterlerine bayıldım. Aralarındaki çekim kitabın ilk sayfasından son sayfasına kadar devam etti. Bad boy good girl okuyacağımı sanmıştım ama yanıldım. Kitap tam olaylar başlıyorken bitmesi beni üzdü. Biraz daha olaylar hızlı ilerleyebilirdi. Demir'in yarattığı İnferno'suna bayıldım. Üzerine çokça düşünülerek inşa edilmişti. Sürekli marka, pahalılık yazılmasından hoşlanmadım. Genel olarak kitabı sevdim. Sonu istemediğim şekilde bitmesine rağmen ikinci kitabı alacağımı düşünüyorum.
İnferno: Kanto IAsena Nişikli · Pukka Yayınları · 2024640 okunma
·
124 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.