Şöyle ki çokça altını çizdiğim yer içermesine rağmen kitapta beğenmediğim birkaç yer söz konusu. Kitabı Mevlana'ya giriş umuduyla almıştım ama daha çok ney hikayeleri, sufilerin hayata bakışı ve felsefesi, yazarın yaşamından birkaç hikaye içeriyor. Mevlana'nın beyitleri ve üzerine yazılmış yazılar da var tabii ki ama yazarın bir iki cümleyle kendini araya sıkıştırması hoş gelmedi bana. Ney hikayeleri güzeldi ancak kitaptan beklentim daha çok Mevlana'nın üzerine durulması olduğu için ve yazarın kendini araya katmalarından dolayı 6 verdim, kitabı Mevlana'yı anlamak için aldım çünkü.
Üzerine düşündüren, kendimle özdeşleştirdiğim çok beyit oldu okuyan herkesin de olacaktır muhakkak diye düşünüyorum