5/10
·344 syf.··
2024 83. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Kasım 2024 14:26
Yine bir hayal kırıklığı daha… Normalde serinin ilk iki kitabını ayılıp bayılmasam da sevmiştim. Eleştirdiğim noktalar olduğu için ortalama puanlar verdim ama kitapları okurken keyif almıştım ama bu kitabı hiç sevmedim. Kısaca konusundan bahsedersem Nero ,Gallo ailesi serseri çocuğu. Tipi kötü çocuk öyle ortamlarda geziyor doğru düzgün bir iş yaptığı yok.Camille ise ailesinin fedakar kızı. Hasta babası ve üvey kardeşini geçimini sağlıyor. Babasının oto tamir dükkanı var orada çalışıyor. Kıt kanaat geçindiği için herhangi bir kendine ait herhangi bir lüksü yok. Bir gün üvey kardeşi Vic , bir çanta dolsun ablam polise yakalanıyor. Geleceği parlak bir öğrenci olduğu için Camille suçu üstleniyor. Ancak polis memuru bir anlaşma yaparak Camille’ye bu işten sıyrılabileceğini söylüyor.Camille’den uyuşturucu satanların içinde muhbir olmasını istiyor. Bu işi yaparken beni Nero ile yollarını kesişmesi okuyoruz. Spoiler!!! Spoi vermeden kitabı anlatmak biraz zor olacağı için baştan uyarımı yapayım. Kitapla alakalı en büyük eleştirim nasıl aşık olduklarını anlayamam. Çift bakış açısıyla okuduğumuz için duyguları daha iyi anlamamız gerekirken ikisini de nasıl aşık olduklarını çözemedim. Nero başlarda Camilla‘nin güzel bile olmadığını düşünüyorken hiçbir sebep yokken birden onu öptü. Sonra tekrar öptü yine hiçbir sebep yokken. İkinci öpüşmeden sonra da aşık oldular bu kadar.Kitapta arka planda çok fazla olay vardı.Yazar aşklarına pek odaklanmamış sanki.Bu yüzden de ilişkileri bana geçmedi.Arka planda olan olaylar da saçmaydı yani.O soygun nasıl o kadar kolay oldu onu da anlamadım.Yazar bir şeyler yazmaya çalışmış ama hiçbir taraftan tutar dalı yoktu bence. Seriye devam edeceğim Dante’nin hikayesini merak ediyorum.Goodreads’te puanı düşüktü bu kitabın ,görünce şaşırmıştım.Şimdi nedenini çok iyi anladım.
Asi ÂşıkSophie Lark · Nemesis Kitap · 2024147 okunma
·
528 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.