·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Kasım 2024 15:54 O kadar güzel bir kitap okudum ki.. Sinan Meydanı ilk defa okudum ve kalemine hayran kaldım. Okurla sohbet eder gibi bölümler arası geçiş yapması çok iyiydi. Atatürk etkisini bilen bilir zaten ama bu kitabı okuyunca,tarihi olaylarla bir kere daha eşleştirerek okuyunca Atama bir kere daha hayran oldum. Okuyun ve okutturun…