·271 syf.····Okunma: 21 Kasım 2024 21:15 Aslında ben bu kitabı lise yıllarında da okumuştum ama o zaman bu kadar içselleştirmemiştim ve bu kadar anlamlı bulmamıştım
Yazarın çok iyi bir gözlem yeteneği olduğunu tespit ettim tanıdığı ve karşılaştığı insanları çok iyi analiz ettiğini onlarla alakalı çok iyi betimleme yaptığını gördüm her ne kadar kitabın künyesinde gorki'nin büyükbabasının çok acımasız olduğundan bahsedilmiş ise de ben kitabı okurken öyle hissetmedim aslında bence sevgi dolu olduğunu fakat yaşlılıktan gelen bir huysuzluk olduğunu hissettim çok fazla spoiler vermek istemiyorum ama kitabı ikinci kez okuduğumda daha iyi anladığımı fark ettim bir zaman sonra üçüncü kez okumayı tekrar isterim acaba o zaman hangi duyguları hissedeceğim