Rotamız çok daha önce belirlendi ve bu rotandan çıkmak, çıkana ağır bedeller yaratıyorsa, o halde bu rotayı kişinin kendisi de seçmiş olmalıdır… Yoksa sırf başkalarının belirlediği ve kendisinin bu belirlemede payı, katılımcı olmadığı bir durumda, rotadan çıkmak kişiye ağır bedeller yaşatmaz…
En ağır şey insanın kendine ters düşmesidir…
….. Diye düşündüm, düşünüyorum.