İlk çıktığı zamanlarda animesini izlemiştim.Şahsen insan +Yaratık ilişkisi olan seriler pek benlik değil normalde ama bu seride romantizmden fazlası var.sırf 1 ciltte bile baya olay oldu ve kendini çok rahat okutturdu.Tek sorun bu ikilinin romantik ilişkisi hoşuma gitmiyor ve bunun pedoluga girdiğini düşünüyorum.Aralarında baba kız ilişkisi olsa daha hoşuma gidecek bir seri olurdu.