hoş bir başlangıç
10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2024 84. kitabı
İlk çıktığı zamanlarda animesini izlemiştim.Şahsen insan +Yaratık ilişkisi olan seriler pek benlik değil normalde ama bu seride romantizmden fazlası var.sırf 1 ciltte bile baya olay oldu ve kendini çok rahat okutturdu.Tek sorun bu ikilinin romantik ilişkisi hoşuma gitmiyor ve bunun pedoluga girdiğini düşünüyorum.Aralarında baba kız ilişkisi olsa daha hoşuma gidecek bir seri olurdu.
Webtoon/Manga
Sahirin Gelini - Cilt 1Kore Yamazaki · Kayıp Kıta Yayınları · 202359 okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.