·152 syf.····Okunma: 22 Kasım 2024 02:17 Herkese selamlar,
Bugün Nurettin Topçu'nun Var Olmak adlı eseriyle karşınızdayım. Keşke önceden okusaydım dediğim bir eser oldu. Yazarımız,insanın var olmasını o kadar iyi tasavvur ediyor ki sıkılmak mümkün olmuyor. Bir insanın var olabilmesi,kemale erebilmesi için acılar çekmesi,arada yalnız kalması,bir insana değer ve sevgi vermesi, inançlı olması gerektiğini güzel bir lisanla aktarıyor. Ve aklınıza gelecek her konuda bizlere bilgiler sunmaktadır.Okurken altını çizip çok ders aldığım noktalar oldu. Mutlaka herkesin okumasını düşündüğüm bir eser oldu. Okuyan ve okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar diliyorum.