Puan vermedi·309 syf.··Beğendi
· ilk önce Allah kahır etsin böyle bir ters köşe yememiştim kitap bende öyle bir etki yaratı ki özellikle sonları şimdi spoiler olmasın diye söyleyemiyorum fakat çok ters köşeydi hem çeviri olsun hem olay olsun aşırı derecede iyiydi kitap hakkında beklentiniz yüksek olmasın fakat kitabı kesinlikle öneriyorum okuyun okutturun benim hoşuma gitti ve kitap hakkında spolier yemediyseniz çok güzel okursunuz benim okuduğum ilk gerilim olduğu içinde olabilir ama çok hoş bir kitap...
(kitapta kötü kelimeler var 'küfür dışında' bunu dikkate alabilirsiniz)