Tek kelimeyle muhteşem bir kitaptı. Muhteşem bir seri olucak bu belli. Kitap 20 sayfadan sonra açıldı hemen okumayı durduramıyorum adeta. Akıcılığı dili gayet güzeldi. Karakterlere o kadar bağlandım ki sanki o dünyanın bir parçaydım ben de. Türk yazarların yabancı isimli karakterler yapması daha etkileyici oluyor bence bu çok güzel bir noktaydı. Sadece benim için tek hayal kırıklığı kitabın başında Eira Marlo ile tanışarak ilerliyordu ve sanki bu şekilde gidecek gibiyken Nos ile beraber daha yakın olması bir tık beni üzdü. Onun dışında her şey çok güzeldi, yol senden yana olsun cümlesi artık bir parçam oldu bu seriyle beraber. Bize bu dünyayı verdiğin için teşekkür ederiz Damla <3 ellerine sağlık. Okuyun okutturun. Yol sizden yana olsun!