·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Kasım 2024 23:57 Doğadaki İnsan'ı kaç yaşında tanıdım hatırlamıyorum, ama bildiğim en eski anım Karabük'te yaşadığım zamanlara dayanıyor. Bu tanışma benim için çok değerli çünkü içimdeki doğaya olan derin özlemimi ve bağımı farketmemi sağlamıştı.
Uzun zaman bu kitaba ulaşmaya, onu bulmaya çalıştım ve şimdi yıllar sonra buldum ve okudum.
Doğayla olan derin bağımızı bize gösteren, neden doğaya dönmemiz gerektiğini anlatan çok güzel bir kitap olmuş.
Doğadaki insan olmaya devam edeceğiz...