5/10
·128 syf.··
2024 13. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 23 Kasım 2024 02:29
Kitaba çok büyük umutlarla başlamıştım, woww kadın vampir hem de lez falan diye. Hatta başladığım gibi de bitirdim, dili baya akıcıydı. Ama baya middi yaa, bitirdikten sonra kim ne puan vermiş diye bakmaya geldi herkes neden 8 vermiş çözemedim. Bir kere karakterlerin hiç iç dünyasına giremiyoruz neredeyse. Sonunda bile her şey bağlanırken ana karakterimizin ağzından okumamıza rağmen sanki izleyici gibiyiz olaylara. (spoi) Sonda sevdiği hatta aşık olduğu kadının taa kitabın başından beri müzdarip olduğu kabusların hastalığın vs sebebi olduğunu öğreniyo ve verdiği tepki== Ayrıca olaylar çok rahat etkileyici bir trajediye bağlanabilecekken karakterlere hiç duygusal olarak bağlanamadığım için o da olmadı. Sonunda he ok o zmn dedim yani sadece hiç etkilenemedim bile. Çok büyük potansiyeli vardı trajik vampir aşk hikayesi olarak çok üzüldüm yazık oldu.
CarmillaSheridan Le Fanu · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20186,4bin okunma
·
63 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.