Herkesin bir hayat hikayesi vardır bilirsiniz ki. Yazarımız da kendi hayatında derin izler bıraktığı sahneleri ve olayların kaleme alarak kendi hayat hikayesini öyküleştirerek sunmuş bizlere. Okurken bira sıkıldım. Çünkü genelde bu tür kitapları pek okuyan birisi değilim. Ama yine de kalemine sağlık diyorum.