Bir cocuk kitabi olarak yazilsa da bence kesinlikle cocuklarin anlayabilecegi sadelikte ve netlikte degil. Amaci ve ulasmaya calistigi sey cok guzel ama konunun gidisati ve anlatim acisindan bence cok karmasik. Kucuk bir cocuk icin etkileyici bir olay orgusu yok bilgilendirici bir kitap. Bu sebeple ancak ergenlikteki birine yardim edebilir. Yine de ayni temayi daha sade anlatan bir cok kitap var onlar tercih edilmeli bence.