Puan vermedi·312 syf.····Okunma: 01 Kasım 2024 09:38 Hem biyoloji mezunu bir birey hem de biyoloji öğretmeni olarak rafta görüp de almamamın ayıp olacağını düşündüğüm bir kitap oldu benim için. Hem merak da ediyordum meslektaşlarımı.. Ama beklentimi pek karşılamadı. Ben biyologların yaptıkları çalışmaların yoğun anlatıldığı bir kitap düşlemiştim. Bu kitap bir biyografi kitabı. Bilim insanlarının yaptığı çalışmalara çok kısa bir bölüm ayırıp çoğunlukla özel hayatlarının anlatıldığı bir kitap..