·217 syf.····Okunma: 28 Eylül 2024 18:02 Japon edebiyatını hiç anlayamayacağım galiba. Kitap nasıl başlıyor nasıl bitiyor, ne oldu herşey havada. Bir hikaye var evet ama direkt başlıyor, ne karakter ne betimleme hiç bir şey yok. Havada başlayan hikaye sonunda yine havada kalıyor. Kitap sonunda "ee ne oldu şimdi?" diyorum. Bir öykü var ama sadece gelişme şeklinde, bir sonuç bir girizgah yok. Karakterler günlük hayattan birşeyler yaşıyorlar ama sonunda ne oldu bilmiyoruz. Bana hitap etmedi pek..