·340 syf.····Okunma: 26 Kasım 2024 19:35 Sasha hırslı, inatçı,masum,iyi kalpli harika bir karakterdi. Serideki diğer kadın karakterlere nazaran erkek kılığına girip tüm bu işlerin tamamen içerisine girmesi için yeterli sebebi olsa da okurken gerçek hayatta bunun imkansızlığıyla sürekli çeliştim. Askeriye gibi bir yerde erkek kılığına girmiş bir kadının anlaşılmaması imkansız . Üstelik kas yoğunluğu ve geliştirme kapasitesi bakımından erkekler daha avantajlı olduğu için onlar kadar güçlü olmaya günlerce hatta aylarca uğraşmak zorunda olması daha doğrusu buna mecbur olması beni strese soktu . İlk bakışta cinsiyet durumunu anlayan Yüzbaşı Kirill sağ olsun başımıza hem bela oldu hem de kurtarıcı oldu. Diğer kitaplarda ismi geçtiğinde ilgimi çeken bir karakter olduğu için bu seriye başlarken epey heycanlıydım ve ilk kitap beklentimi tam olarak karşılamasa da okurken beni hiç sıkmadı ve olaylar hızlı hızlı gerçekleşti. Sadece mizah yönü daha ağırlıklı bir kitap olabilirdi çünkü bana göre Kirill gerçekten çok komikti. Sürekli kadının çevresinde dolanıp onu kıskanması ve etkilenmediğini hissettirmeye çalışıp donuk bir suratla durması beni güldürdü. Sasha da saftirik bir karakter olduğu için bu durumu bir türlü anlayamadı hahahahah. Tek sinir olduğum durum ailesi hakkında bu kadar masum düşünmesi ve bir bit yeniği olmadığını düşünmesiydi. Yani kızım akrabadan fayda geldiğini nerden gördün acaba ? Sonu biraz sıkıntılı bittiği için hız kaybetmeden ikinci kitaba başlamayı planlıyorum . Okumak veya okumamak arasında ikilemde kalan varsa tavsiye ederim oldukça akıcı bir kitaptı.