·528 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Kasım 2024 20:11 Grisha evrenine hakim olmadan(hiçbir şey bilmeden) kitaba başlamak büyük bir riskti benim için. Başta kayboldum boğuldum sonra kurtuldum ve hikayenin surukleyiciligine kaptırdım kendimi.
Kaz ve ekibi toplumdan dışlanmış bin bir zorluk görmüş bunun sonucunda da kendilerini farkli yeteneklerle donatmış bir ekip. Yazar kitap boyunca karakterlerin derinine inmiş içsel çatışmaları geçmişlerini birbirleriyle ilişkilerini anlatmış.
Yer yer boğucu bir havası vardı ama okuttu bir şekilde ikinci kitaba çok hevesim olmamakla birlikte bir sansta verebilirim çünkü havada kaldı hikâye