hayat dediğimiz yolda karşımıza sürekli yol ayrımları çıkar ve bu yol ayrımlarında verdiğimiz kararlar başka başka sonuçlar doğurur bir olay sonrasında keşke yapmasaydım keşke etmeseydim diyeceğimize verdiğimiz kararın en iyi kararı olduğunu ve arkamıza dönüp bakmamamız gerektiğini anlamalıyız. Keşkeler ile yaşanmıyor. Yaşadığımız sürece verdiğimiz her karar başka bir sonuç doğurur. gece yarısı kütüphanesi kitabında da görüldüğü gibi her bir seçimin olumsuz bir sonucu da vardır.