Bu kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum ama hayattaki saçmasapan absürt mit ve gizemlere inandığım için değil Hayattaki saçmalıklara değil hayatın saçmalığına inanıyorum ben daha ziyade... Ve kitaptakine benzer saçma fenomenler ile de toplumlar olarak uyutulmaya çalışıldığımıza inanıyorum Hayat zaten bir hayret ve hikmet bütünü ve ben hikmete inanıyorum ve dünyaya hayret etmeyi seçiyorum