8/10
·157 syf.··
Beğendi
·
2017 9. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 21 Aralık 2017 12:12
Hayalhanemi bilmeyen yoktur. Kendilerine has üslupları, günümüz zamanından örnekleri, kalbe dokunan sözleri... Onur Kaplan işte onlardan sadece bir tanesi. Ve benim hayal haneme ait okuduğum ilk kitap. Burdan öncelikle hepsine, sonrasında Onur abiye sonsuz teşekkürler. Olay örgüsü mevcut olmadığı için, kitabın belli bir içeriği yok. Onur abi, kalbinden geçenleri -aslında bizim bilip de dışa vuramadığımız düşünceleri- şeffaf bir şekilde anlatmış. Kitabımızda uzun cümleler olmasına rağmen oldukça akıcı. Kelimelerin, cümlelerin içinde adeta kendinizi kaybediyorsunuz. Kitabın tamamının altını çizmeniz büyük bir olasılık yani. Kitabı bilinçli ve kendinizi vererek okursanız alacağınız çok mesaj var. Kendi aldığım mesajları buraya yazmak isterdim; ancak sayfa sınırlı maalesef. Belli bir karakterden sonrasına izin verilmiyor. Söylemeden geçmek olmaz, Onur abinin yazı dilimini de çok beğendim. Bu tür kitaplara alışık olmayanlar biraz sıkılabilir. Bunun içinde kitabı bir çırpıda okumak yerine ara ara okumak yeterli olur diye düşünüyorum.
HayırlısıOnur Kaplan · Hayy Kitap · 20171,071 okunma
··
210 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.