·280 syf.····Okunma: 28 Kasım 2024 02:04 Psikiyatri koğuşunda gece nöbetine kalan bir tıp fakültesi öğrencisiyiz ve bu geceyi atlatmak çok önemli. Okurken kapkaranlık bir psikiyatri servisi gözümde canlandı ve olayları daha korkutucu kıldı. Her bölümü merakla okudum ve betimlemeler o anı yaşattı diyebilirim. Yazar Hizmetçi serisinden sonra kesinlikle çok çok iyi bir kurgu yapmış. Bitmesine üzüldüğüm bir kitap.