Puan vermedi·282 syf.····Okunma: 29 Kasım 2024 14:03 Kitabı beğendim ama aşırı güzel diyemem. On üzerinden beş veririm. Dili anlaşılır, sade ve akıcıydı. Devamında ne olacak diye merak uyandırarak kitaba okuyucuyu bağlıyor. Kitap da şu karakter çok iyiydi vaya ikondu diyebileceğim bir karakter yoktu. Okunmasını tavsiye ederim ama mutlaka okunmalı listeme eklemem.