Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 29 Kasım 2024 22:52 Bir arkadaşımda gördükten sonra okumak istediğim bir kitaptı. İyi ki alıp okumuşum diyorum. Güzel bir anlatımı var. Zaten esas olay kitabın sonunda bize ters köşe yapması :) Kitapla ilgili sadece bir eleştiri yapmak istiyorum: yan karakterlerin hayatlarını biraz daha kısa anlatıp esas karakterimiz olan Veronika’dan, onun hislerinden, duygularından daha fazla bahsetmesini isterdim. Çünkü kızımızın intihar etmesinden sonra gelişen bir takım olaylar var. Bu nedenle Veronika’yı daha fazla anlatmasını isterdim. Ama yine de okuması keyifli bir kitaptı