·256 syf.····Okunma: 29 Kasım 2024 23:52 Serinin 2. Kitabının sonuna geldim ve çok karmaşık duygular içindeyim. Kitaba başlarken acaba bu seride farklı ne olabilir ki , sıkıcı olur mu endişelerim vardı, ilerledikçe başka bir hikayenin içine girdi ve iki ayrı yolu çok güzel bir şekilde ilerletti. Derken hayretler içinde kaldığım" Ne ! Yok artık "dediğim yerler oldu :) Kitap psikolojikte bı roman aynı zamanda . Ayrıca okurken erkek - kadın ilişkileri, aile içi veya çocuk iletişimine yönelikte sizi güzelce yönlendiriyor. Ben okurken kendimi çok sorguladım ve kıyasladım . Öyle işte, okuyun bence :)