Başlarken hiç bu kadar akıcı olacağını düşünmemiştim. Dram ağırlıklı olduğunu duymuştum çünkü. Ama bu arkadaş ortamını girince şoktan elinden bırakamıyorsun ndkdndk Yani hiç beklediğim bir ortam değildi.... Ama başlamadan önce hissetmiştim. Çarpık arkadaşlık, çarpık sohbetler ve çarpık oyunlar. Hepsinden de gıcık oldum sabrımı zorladılar... Sadece Mia ve Oli için katlandım diyelim. Yarısından fazlasında Mia'ya kin beslemiş olabilirim ama orasını karıştırmayalım şimdi... Mia duygusuz, aşka inanmıyorum, hissetmiyor o yüzden boşvermişlik var üstünde. Önüne gelen kişiyle umursamadan beraber oluyor, kimin ne düşündüğü umrunda değil. (Küçük yaşta yaşadıkları da çok kötüydü ağlicaktım.) Ama geçmişini öğrenene kadar sevmemiştim ama sonra anladım. Oli de duyguları olan, aşka inanan soft bir adam. Mia'yı sürekli kendilerine, sevgilerine inanması için çabalarken okuyoruz. En çok bu yüzden sevdim. O sırada Mia ne kadar b*ktan şeyler yapsa da asla pes etmiyor. Final kısmında işler tersine dönüyor. DEVAM EDECEK yazısını görmesem sinir krizi geçirdim sanırım hehehe Önerimdir okuyun.
4/5