Aşık olduğum bir serinin hiç edilmesi kadar hiçbir şey koymadı. Yani bizim beklediğimiz bir sürü yüzleşme varken biz neden para ve Hazar okuduk? Yada biz neden 17 yaşını okumadık karacanın? Her şey eksik, her şey tamam. Derken kastettiğimiz bu muydu? Ya ben her şeyi geçtim biz yıllarca anne hasreti ile yanan adamın ANNESİNİ GÖRÜNCE NE HİSSETTİĞİNİ OKUMADIK. Biz karaca komadayken bir sahne de okumadık , biz karam karaca yüzleşmesini de düzgün okumadık , biz Aliyenin neden gizlendiğini de okumadık. YA BİZ EVLENME TEKLİFİNİ BİLE KARACANIN AĞZINDAN BİLDİGİNİZ "Kunt bana evlenme teklifi etti " şeklinde okuduk. Biz mesela Esvedin ekinin yaşadığını öğrenince ne tepki verdiğini de okumadık. ( Gerçi öğrenip ogrenmedigini bile bilmiyoruz) Pekii biz ne okuduk biz hazarın ne kadar keskin bakışlı olduğunu ve beyzanin yeni serisinin reklamını okuduk.
Bazı kitaplar eksik bitebilir ama bu kitap yarım bitti bu adam yıllarca anne anne diye yandı bitti karyelini ozleyemedi LAN HAYATI YALAN CİKTİ BU ADAMIN VE BİZ NE HİSSETTİĞİNİ BİLE GÖRMEDİK