Merhaba, bugün sizlere Oyuncaklarımı Çok Seviyorum kitabının yorumu ile geldim
Hangi çocuk sevmez ki oyuncaklarını öyle değil mi? Kırılsa, bozulsa bile atmak istemeyeceği oyuncakları olur çocukların..
Nela da o çocuklardan biriydi. Çok fazla oyuncağı vardı ve parçası kaybolan, bozulmuş olan hiçbir oyuncağını atmak istemezdi.
Bir gün annesi odasına gelmiş ve oyuncaklarının bir kısmını atmayı söylemişti. Nela ise bu duruma karşı çıkmıştı.
Annesi, çok ciddiydi ve kolileri getirmişti bile..
Hepsi de ağzına kadar doldurulmuş, çöp kutusunun yanına bırakılmışlardı.
Nela, bu duruma çok üzülmüştü
Sizce Nela, ne yaptı dersiniz?
Kolileri öylece bırakmaya dayanabilmiş midir?
Evet, oyuncakların hepsi değerli ama onları fazla sahiplenmek doğru mudur? İhtiyacı olan, hiç oyuncağı olmayan ne kadar çocuk var Paylaşmak gerekmez mi Nela, paylaşmayı öğrenecek mi? Sizlerde merak ediyorsanız mutlaka okuyun, okutturun diyorum Kitapla ve sevgiyle kalın