Kitabın genel olarak çok hızlı aktığını söyleyebilirim ki ben aldığım gece bitirdim.Evet akıcı ve hızlı okunuyor bu konuda bence çoğu kişi aynı şeyi söyler ama maalesef tahmin etmeniz imkansız çünkü hiçbir ipucu yok sonu ile alakalı.Yani bu tarz kitapların olayı yazarın bize verdiği küçük ipuçlarından yola çıkarak tahmin etmeye çalışmak olmalı bence.Son kısma kadar bir hikaye örgüsü okuyoruz finale geldiğimizde bambaşka bir şey okuyoruz sanki.Bir de şüphelenmemiz istenen kişi çok belli edildiği için kesinlikle o değildir dedim zaten içimden.Yine de sonu beklenmedik ve genel olarak heyecanlı.Çerezlik kafa dağıtmaya okunacak bir kitap.