Güzel, eğlenceli ve oldukça akıcı bir kitaptı. Tam çerezlik yani. Karakterler arasındaki diyalogları çok sevdim. Eden okuması keyifli bir kadın karakterdi. Phillp'in de suratsızlığını attıktan sonrası daha keyifliydi tabii ki ama ben o suratsız hallerini de sevdim. Sadece birbirlerinden hoşlandıkları anları bir tık daha fazla okumak isterdim. Birbine çekildikleri belliydi ama yine de o duyguyu şu an olduğundan daha fazla hissetmek istedim. Onun dışında tam çerezlik, kafa dağıtmalıktı. Tek Başına Balayı RehberiOlivia Hayle