Puan vermedi·126 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2024 12:58 Birçok insanın okuyup çok beğendiği bir kitap olduğunu bilmeme rağmen maalesef ki çoğunlukla hemfikir olamayacağım. Kötü bir kitap olduğunu asla düşünmüyorum. Hatta içerisinde çok güzel aforizmalar ve tespitler olduğunu söyleyebilirim. Sadece popüler kültürün beklentinizi gereğinden fazla yükselttiğini söylemek isterim. Onun dışında sürükleyici, çerezlik bir kitap. Konu ve yazım tekniği açısından da okurken zevk alacağınızı düşünüyorum.
İyi okumalar dilerim.