Bazen yetişkinler de çocuk kitabı okumalıdır.
Zihnimde bir sürü düşünce ve görev birikmiş yetişkinlikten yorulduğum bir zamanda denk geldim. Büyük ihtimal ismi ve konusu ilgimi çekti. İyi ki de denk gelmişim. Biz yetişkinler çocuk kitaplarına öğretici ögeleri koymayı biliyoruz ama büyüdükçe bu ögeleri kendimiz uygulamayı unutuyoruz. Aynı benim gibi karakterimiz de yetişkinlikten çocukluğuna dönerek bazı dersler ve güzel anılar biriktirdi. Bence hem çocukların hem de yetişkinlerin okuması gerekiyor.