Öncelikle okuduğum ilk fantastik kitaptı. Ve bu kitabı okuduktan sonra en sevdiğim türün fantastik olduğuna karar verdim. İrithel'in intikam hırsı, Saige'in karakter özellikleri, Dry'ın aşık cesur hareketleri gibi bir çok karaktere aşık oldum. Daha fazla spoi vermeden konuşamayacağım. Bu yüzden kitabı okumanız tavsiyemdir. Okumaya vakit ayırdığınız için teşekkür ederiimm.