Empati kurmakta ciddi anlamda zorlandığım bir kitap oldu. Bilinen klasikleşmiş duyguların ötesinde farklı tat ve duygularla muhattap oluyorsunuz bu kitabı okurken. ;Gerçek babanın kim olduğunu çoğu insan gibi bende tahmin edemedim. Ve bir şans daha verseler yine tahmin edemezdim. Kitap arap atı tarzında bir kitap ve süprizleri seven bir insan için çok güzel bir kitap. Bana öyle geliyorki bu kitabın ikincisi çıkar. Çünkü kitap bile benim tahmin etmeyeceğim bir yerde bitti. sanki yazılması gereken bir şeyler varmış gibi hissediyordum.