Kitap çok güzel. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben fantastik okuyamıyordum. Saçma geliyordu bana, karışık geliyordu. Aradığım dünya buymuş... Fantom Etkisi'nin evreni içine çekiyor. Karakterlere bağlanıyorsunuz.
Ben aradığım fantastiği buldum sizde bu kitapta bulabilirsiniz.