·464 syf.····Okunma: 08 Aralık 2024 00:00 Ana hikayelerden sonra yazılan ve geralt in ciri den önceki serüvenlerini konu alan bir kitap. Bir nevi bonus gibi. Çok heyecanla okuduğum söylenemez. Kitabın sonundaki nimue nin rüyası ilgi çekiciydi. Bu kitap ile yazılmış witcher kitaplarını nihayete erdirdim. Genel anlamıyla muhteşem bir evren. 3 ve 7. kitap haricinde nefesimi tutarak okudum tüm kitapları. Gerek kurgulamasi gerekse olay örgüsü insanı içine çekiyor. Oyunları keşke kitaplardan sonra oynasaydim. Keyfi bir başka olurdu. İlk kitabın incelemesinde bahsetmiştim tekrar etmekte fayda görüyorum. Bu evren herkesin ilgisini çekmeyebilir. Kitaplarda zaman döngüsü bazen git gel yapıyor. Terimler alışılmışın dışında. Dünyaya doğrudan adapte olmak güç. Oyunlardan dolayı aşinalığım olduğu için daha rahat okuyabildigimi düşünüyorum. Velhasıl çok beğenerek okuduğum bir seri oldu. Bu inceleme bu kitaptan ziyade tüm witcher kitapları ile ilgili oldu.