·168 syf.····Okunma: 10 Aralık 2024 23:47 Bir kızın üzerinden iki aşığın hikayesi… Tek oturuşta okudum. Hikaye kesinlikle akıyor ve sarıyor. Ama o güzel genç kızın hayatının hikayesiyle devam etsin isterdim. Onun hayatının nasıl evrileceği ve en sonraki duyguları yer almalıydı. Sanırım yazar okuyucunun kendisini tamamlamasını isteyerek sonunu açık bırakmış.