Kitabı çok beğendim. Kitap okuduktan sonra tekrar dönmeyi düşünüyorum şimdi bitirdim. Tekrar başlayıp not alarak ilerleyeceğim ve ergenlik çağındaki kızımla ilişkilerimi düzenlemek amacıyla kullanmayı düşünüyorum. Çok güzel yaklaşımlarla aramızı düzeltebilirim. Yazara teşekkürler harika bir kitap. Tavsiye edilir.