Ne güzel bir kitaptın sen
10/10
·176 syf.··
2024 47. kitabı
#okudumbitti "Hayat,sabır ve şükür arasında mekik dokumaktır.Hayat bizim için 5 basamaktır.İyilik, doğruluk, çalışmak,bilgi,sevgi.Her şeyi bu 5 basamak süzgecinden geçirdik.Çocuklarımıza verebileceğimiz en güzel miras buydu." Merhaba kitap dostlarım.@ceresyayinlari'nın okuyucuyla buluşturduğu @zeysuka Beyza hocamın kaleme aldığı bazen gözyaşlarıyla,çokça da umutla okuduğum bir kitapla sizlerleyim. Kitap yazarımızın serebral palsi(beyin felci) olan kızının sesini duyurabilmek ve evladı gibi pek çok evladımızın ebeveynlerine ve topluma farkındalık kazandırmak için yazılmış bir eser.Öncelikle hocama bir anne ve öğretmen olarak bunun için ayrıca teşekkür ediyorum Bu eserle, özel gereksinimli bireyleri, onların ailelerini anlayabilmek,empati kurabilmek,toplumun yıkıcı tarafı değil yapıcı tarafında yer alabilmek mümkün. Kitap Lal'in Zeynep'e dönüşme hikâyesi.Gerçek bir yaşam.Beyza Hocam kızına hamileyken her şey yolunda gider.Ama doğumda bir sıkıntı olur.Doktorun anlık hatası yüzünden Lal bebek serebral palsi hastası olarak doğar.Aile yıkılır ama hiçbir zaman Lal için mücadeleden vazgeçmez.Lal iki yaşındayken bir tanıdıklarının isteğiyle adını Zeynep olarak değiştirirler.Zeynep hayat dolu,müziğe,dansa tutkun bir çocuk olur hep.Ailesinin sevgisi onu hayata sımsıkı bağlar.Fizyoterapiler, uluslararası tedaviler alırlar.Aynı zamanda doktorun hatasından dolayı yıllar sürecek hukuk mücadelesi başlatırlar. Kitap Zeynep'in annesi,babası,kardeşi Su, tanıdıkları ve özellikle Zeynep'in ağzından anlatılan Lal Zeynep'in hikayesidir.Siz de bu ilham verici hikayeye ve mücadeleye tanık olmak istiyorsanız kitabı okumalısınız. Kitabı okumama vesile olan sevgili arkadaşım @kitapsever.bayan çok teşekkür ederim canım @zeysuka @ceresyayinlari @kitapsever.bayan
1000Kitap
İki Adın ÖyküsüBeyza Katıkçı · Ceres Yayınları · 202416 okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.