Yazarın okuduğum ilk kitabı.kitabı satın alırken tereddüt etmiştim içine bakınca.röportaj şeklinde ilerliyor.ne kadar içine çekebilir ki.senaryo gibi demiştim.satıcı kız polisiye-gerilim seviyorsanız kesinlikle okumalısınız demişti.haklıymış.sanki okuyucu değildimde programı stüdyoda amfiden izleyen arada aaaaaa diye bağıran Müge Anlı’daki teyzeler gibiydim.çok değişik işlenmiş klasik polisiyelere asla benzemiyor.konusu:tv de gerçek suçların ele alınıp incelendiği Namlı adlı program da alanında uzman 6 kişi ile incelenen “Luke Ryder” cinayeti.kendisinden yaşça büyük zengin bir kadınla evlenip bir yıl sonra ölen adamın katili aranıyor.kurnaz yazarımız suçu tek tek herkesin üzerine çekmiş.her bölüm heyecan içinde bitiyor.sanki gerçekten tv de izliyormuşta devamı için sabırsızlanıyormuşsunuz gibi.polisiye sevenlerin bunu beğenmemesi imkansız.