Merhabalar kitabın çıkacağını gördüğüm andan itibaren merakla bekliyordum.Sanırım beklenti yüksek oldu bunun etkisiyle ve diğer kitaplarına göre daha zayıf bulduğum bir kitap oldu açıkçası ama yine de Başkomiser Nevzat ve ekibi ne zaman yeni maceraya atılcak diye bekliyorum