Avdiy'in bozkurt olan Akbara ve Taşçaynar ile karşılaşana kadar geçen sürede başından geçenler, Akbara ve Taşçaynar'ın acımasız insanoğlunun yaptığı şeylerle karşı karşıya kalması, gençlerin madde bağımlılığı ve birçok olay çok akıcı bir şekilde anlatılmış.
Benim için olaylar karşısında heyecanlanmadan edemediğim ve sonu ağlatan bir kitap oldu. İyi ki okumuşum dediğim kitaplardandır kendisi.